woensdag 15 augustus 2012

Na lange tijd een nieuwe post

Het heeft nu toch wel een tijd geduurd dat ik nog een update heb gemaakt. Dit wil niet zeggen dat ik heb stilgezeten. In tussentijd heb ik weer paar nieuwe dingen geleerd en mijn eerste concept foto gemaakt. Deze ga ik pas na augustus online gooien. Dus hierop moeten jullie wachten haha.
De foto's die ik jullie nu ga tonen is zowel van gisteren als van dagen terug.

Opnieuw hebben we staalwol gebruikt op verschillende plaatsen. Zo hebben we gisteren op de 14ste augustus ook een bezoeker gehad Olivier. Dit was zijn eerste keer dat hij meeging en ik denk niet dat hij die avond zo heel rap zal vergeten.
Dus samen met Jochen waren we nu met drie man sterk en konden we Machelen wat onveilig maken.
Kom zonder veel geleuter gaan we de eerste foto's tonen.

 Ik denk dat het duidelijk is zeker wie deze foto's maakt haha. Uiteraard dit keer was Olivier er ook bij en hij heeft ons zeker en vast geholpen.




 Ja inderdaad pacman was ook van de partij.


 Hierna hebben we ons omgedraaid en gekeken naar Machelen centrum en dachten laten we daar eens staalwol spinnen. Dit is het resultaat met een reflectie in de leie. Hierna hebben we ons verplaatst richting Waregem naar een plaats waar we op ons gemak waren om staalwol te spinnen in een donkere tunnel.

 Eerst twee maal gespind met staalwol in de tunnel.

 Een laser meebrengen bij het lightpainten is ook een goed idee. Zeker als je rookbommen hebt gemaakt door Jochen haha.
 Hier hebben we met drie samengewerkt met dit als resultaat.
 Gekeken of we een tunnel aan vuur konden maken. Lukte vrij goed, enkel dat in de tunnel veel modder lag en ik dus niet echt in een rechte lijn kon lopen haha.
Als laatste stap zijn we opnieuw naar Olsene geweest. Om deze foto nog te kunnen maken.

En om af te sluiten nog enkele foto's.




 Hier heb ik ook nog enkele modelbouw vliegtuigjes en helicopters.





Voila dit was het voor deze keer. De volgende update zal voor volgende week zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten